DOSTAVA putem POST EXPRESS  kurirske službe

Proizvodi se šalju kurirskom službom Post Express prema njihovom cenovniku koji možete pogledati ovde

http://www.postexpress.rs/struktura/lat/cenovnik/cenovnik-unutrasnji-saobracaj.asp 

Iznos poštarine na našem sajtu je okviran. Nažalost, nismo u mogućnosti da utičemo na česte promene cenovnika kurirskih službi. 

Hvala vam na razumevanju.

Uslovi dostave:

Naručena roba dostavlja se isključivo u Srbiji na unetu adresu u porudžbenici. Za porudžbine u Srbiji omogućeno je plaćanje prilikom dostave – pouzećem kuriru kada vam paket stigne na adresu. Prilikom kupovine na sajtu maksimalno se vodi računa o zaštiti privatnosti podataka kupca. Detaljnije pogledajte ovde

Okvirni rok isporuke je do 5 radnih dana. Rok počinje od trenutka kad vam Paolla Shop pošalje na email potvrdu da je primio i poslao vašu porudžbinu. Procenjeno vreme dostave može biti i duže od naznačenog ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili ste potvrdu o online kupovini dobili u toku vikenda ili državnih praznika. Isporuka se smatra kompletiranom kada se pošiljka uruči primaocu na adresi navedenoj pri kupovini.

KONTROLA DOSTAVE

Odmah po isporuci pošiljke, kupac je dužan da pažljivo proveri:

– da li je ambalaža oštećena
– da li broj pošiljke na paketu odgovara broju navedenom u dokumentaciji. Kupac mora odmah obavestiti kurira ako postoji bilo kakva šteta na pakovanju ili na proizvodu. U slučaju oštećene pošiljke kupac mora kontaktirati Prodavca i dati pojedinosti do kraja radnog vremena do 17h putem emaila paollashop@gmail.com.

BESPLATNA DOSTAVA 

Transport po težini paketa je besplatan za porudžbine preko 8000 din. Kada je porudžbina vrednosti preko 8000 din, Primalac ne plaća troškove transporta po težini paketa, već samo dodatne poštanske troškove – procenat od vrednosti paketa i transfer novca. 

Tačnije – Za otkupne pošiljke, od primaoca se prilikom uručenja pošiljke, pored otkupnine, naplaćuje i poštarina za prenos otkupnog iznosa, koja se obračunava prema Cenovniku poštanskih usluga u unutrašnjem poštanskom saobraćaju i usluga novčanog poslovanja.

Za otkupne pošiljke, od primaoca se prilikom uručenja pošiljke, pored otkupnine, naplaćuje i poštarina za prenos otkupnog iznosa, koja se obračunava prema Cenovniku poštanskih usluga u unutrašnjem poštanskom saobraćaju i usluga novčanog poslovanja.

REKLAMACIJE

Svoje reklamacije možete poslati na email paollashop@gmail.com

Ukoliko primetite bilo koji propust budite slobodni da nam se obratite kako bismo vam pomogli u rešavanju nastalog problema na email paollashop@gmail.com. Prijavite nastalu štetu i reklamaciju do kraja radnog vremena do 17h putem emaila, jer u suprotnom nećemo moći da vam uvažimo reklamaciju.