DOSTAVA putem POST EXPRESS  kurirske službe

Uslovi dostave:

Naručena roba dostavlja se isključivo u Srbiji na unetu adresu u porudžbenici. Za porudžbine u Srbiji omogućeno je plaćanje prilikom dostave – pouzećem kuriru kada vam paket stigne na adresu. Prilikom kupovine na sajtu maksimalno se vodi računa o zaštiti privatnosti podataka kupca. Detaljnije pogledajte ovde. (VODI NA STRNICU POLITIKA PRIVATNOSTI)

Proizvodi se šalju kurirskom službom Post Express prema njihovom cenovniku koji možete pogledati OVDE.

Okvirni rok isporuke je do 5 radnih dana. Rok počinje od trenutka kad vam Paolla Shop pošalje na email potvrdu da je primio i poslao vašu porudžbinu. Procenjeno vreme dostave može biti i duže od naznačenog ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili ste potvrdu o online kupovini dobili u toku vikenda ili državnih praznika. Isporuka se smatra kompletiranom kada se pošiljka uruči primaocu na adresi navedenoj pri kupovini.

KONTROLA DOSTAVE

Odmah po isporuci pošiljke, kupac je dužan da pažljivo proveri:

Odmah po isporuci pošiljke, kupac je dužan da pažljivo proveri:

– da li je ambalaža oštećena
– da li broj pošiljke na paketu odgovara broju navedenom u dokumentaciji. Kupac mora odmah obavestiti kurira ako postoji bilo kakva šteta na pakovanju ili na proizvodu. U slučaju oštećene pošiljke kupac mora kontaktirati Prodavca i dati pojedinosti do kraja radnog vremena do 17h putem telefona, ili do 19h putem emaila.

BESPLATNA DOSTAVA 

Transport po težini paketa je besplatan za porudžbine preko 8000 din. Kada je porudžbina vrednosti preko 8000 din, Primalac ne plaća troškove transporta po težini paketa, već samo dodatne poštanske troškove – procenat od vrednosti paketa i transfer novca. 

Tačnije – Za otkupne pošiljke, od primaoca se prilikom uručenja pošiljke, pored otkupnine, naplaćuje i poštarina za prenos otkupnog iznosa, koja se obračunava prema Cenovniku poštanskih usluga u unutrašnjem poštanskom saobraćaju i usluga novčanog poslovanja.

CENOVNIK I VREME ISPORUKE

Kurirska služba će u skladu sa svojim radnim vremenom isporučiti vašu pošiljku po sledećem principu:

Cenovnik troškova transporta za kurirsku službu POST EXPRES:

  • Za težinu paketa do 0,5kg, za isporuke do 19h, cena dostave je 150,00 din.
  • Za težinu paketa od 0,5kg do 2kg, za isporuke do 19h, cena dostave je 240,00 din.
  • Za težinu paketa od 2kg do 5kg, za isporuke do 19h, cena dostave je 300,00 din.
  • Za težinu paketa od 5kg do 10kg, za isporuke do 19h, cena dostave je 450,00 din.
  • Za težinu paketa od 10kg do 20kg, za isporuke do 19h, cena dostave je 630,00 din.
  • Za isporuke do 12h, dodaje se 1% na cenu dostave, a minimalno 20,00 din.

Cene su izražene sa PDV-om.

Za otkupne pošiljke, od primaoca se prilikom uručenja pošiljke, pored otkupnine, naplaćuje i poštarina za prenos otkupnog iznosa, koja se obračunava prema Cenovniku poštanskih usluga u unutrašnjem poštanskom saobraćaju i usluga novčanog poslovanja.

Obračun poštarine za prenos otkupnog iznosa se vrši drugačije u zavisnosti od vrste otkupnog dokumenta:

  1. Poštanskom uputnicom:
    • za iznos uplate do 1.000,00 dinara: 25,00 dinara,
    • za iznos uplate preko 1.000,00 dinara: 2,5% od iznosa uplate,
    • rukovanje poštanskom uputnicom: 27,00 dinara.
  2. Postnet uputnicom
    • za iznos uplate do 1.000,00 dinara: 25,00 dinara,
    • za iznos uplate preko 1.000,00 dinara: 2,5% od iznosa uplate,
    • rukovanje Postnet uputnicom sa isplatom na šalteru: 54,00 dinara.
  3. Nalogom za uplatu
    • za iznos uplate do 4.500,00 dinara: 45,00 dinara,
    • za iznos uplate preko 4.500,00 dinara do 100.000,00 dinara: 1% od iznosa uplate.

REKLAMACIJE

Nakon što primate paket pregledajte ga pred kurirom, ukoliko primate oštećen paket budite slobodni da nam se obratite kako bismo vam dalje pomogli u rešavanju problema na email paollashop@gmail.com

Ukoliko primetite bilo koji drugi propust budite slobodni da nam se obratite kako bismo vam pomogli u rešavanju nastalog problema na email paollashop@gmail.com. Prijavite nastalu štetu i reklamaciju do kraja radnog vremena do 17h putem telefona, ili do 19h putem emaila, jer u suprotnom nećemo moći da vam uvažimo reklamaciju.